Érdekes hírek és megbízható magyar szolgáltatások egy helyen!
A hír mindenkié! • hir-portal.hu • Független hírportál

Nem kell félni a hírlevél leiratkozóktól

Ha valaki már rendelkezik egy jól bejáratott e-mail cím listával, akkor előfordulhat, hogy időközönként leiratkoznak róla az emberek. Ezt nem kell drasztikusan megélni, hiszen nem feltétlenül probléma, ha tisztul a lista, és csak azokat a felhasználókat tartalmazza, akik valóban érdeklődnek a szolgáltatás vagy az adott termék iránt.

Nem kell félni a hírlevél leiratkozóktól

A forgalmat nem befolyásolja a leiratkozás?

Sok helyen bevált szokás, hogy ha valaki leiratkozik egy listáról, akkor mindenféle kuponokkal és ajándékokkal lepik meg, hogy ne tegye azt. Ennek sok értelme nincs, maximum egy újabb bőrt húznak le a feliratkozóról. Aki le akar iratkozni, az le is fog, legfeljebb a kuponok felhasználása után. Ezzel csak csökkenti a bevételt, hiszen olcsóbban vásárol, ráadásul azért, mert nem kíváncsi az adott cég vagy vállalkozás hírleveleire. Akkor ennyi erővel bárkinek adható kedvezmény, aki nincs feliratkozva. Nem szabad kézzel-lábbal küzdeni egy felhasználóért, sőt, minden levélben el kell helyezni egy leiratkozó linket, hogy bárki könnyen és gyorsan inaktiválni tudja magát (ez már jogszabályi kötelezettség is).

A forgalomnövelés akkor következik be, ha a kimenő e-mailek nagy százalékban releváns felhasználókhoz érkeznek, akiket érdekel a kiküldött tartalom. Tehát a leiratkozók nem ártanak a forgalomnak, sőt, javíthatják az online marketing hatékonyságát is. Nem kell mindenkinek megfelelni, ez szinte lehetetlen. Olyan emberekkel kell együtt dolgozni, akik hasonló értékrendet képviselnek, és elismerik az adott cég vagy vállalkozás tevékenységét.

Természetesen tisztelettel kell bánni a leiratkozókkal, lehet küldeni nekik egy utolsó köszönő emailt, amiben meg lehet köszönni az eddigi feliratkozást és vásárlásokat. A kapcsolat ápolása érdekében ki kell hozni a lehető legjobbat, hogy később is pozitívan gondoljon vissza a hírlevelekre, sőt, esetleg ismét kedvet kapjon egy későbbi feliratkozásra.

Címke: Forgalomnövelés
Dátum: 2019-05-21